Sista helgen i Mars

Nu har den sista helgen i mars passerat och jag vill säga att den har används effektivt! I fredags fick vi reda på tentan och det gick jätte bra! Är super nöjd med resultatet! Efter skolan åkte jag till Gränby och kikade lite i affärer. Inhandlade även lite vin till helgen.

På kvällen åkte jag och älsklingen ner på stan och drack och åt gott. Tog en taxi hem och öppnade en flaska vin. Sedan tittade vi på finalen på Lets Dance, men det var nätt och jämt att älsklingen tittade. Tror att John Blund kom på besök fort som attan!

Lördagen började lugnt och bra, gick upp tidigt och åkte till Mc. D och köpte frukost. Sen skulle Pär köpa nya torkarblad till bilen och det gick inte så jätte bra! Åkte runt till flera ställen och letade efter rätt torkarblad. Jag beslutade mig för att sitta kvar i bilen på alla ställen och dricka mitt kaffe medans det var varmt. Medans Pär fick kortare stubin och blev mer och mer irriterad. På köpet fick han kallt kaffe! Stackaren! Men kan inte låta bli att tycka det är lite sött, när han är irriterad! Efteråt åkte vi och hämtade upp Lisa, för att bege oss ut på landet hem till pappsen och sedan till Valbo för lite shoppande.

Idag har jag och Pär varit på Chili, färg och bygghandlar och spanat lite till lägenheten. Men den stora delen av dagen har vi tillbringat på Ikea, där vi har fyndat!

Nu är det dags för sägen, är helt slut och har ont i fötterna!!
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0