Onsdag 25/3

Vaknade kl8.30 av att klockan ringde. Ville sova längre! Sov jätte dåligt inatt, ena stunden var det kudden som var för platt och den andra en mardröm som väckte mig plötsligt av skräcken. Önskade att min underbara pojkvän kunde ha kramat om mig, så att skräcken kunde försvinna och jag kunde somna om igen. Jag längtar tills vi ses!
    Efter jag vaknat så gick jag som vanligt upp och satte på kaffe, så att hjärnan ska få en kick att vakna! In i duschen, kikade lite på nyhetsmorgon och sen iväg till skolan.  Idag hade vi redovisning från våra skolbesök vi hade i början av mars, redovisningen gick super! Det var kul att höra de andras reflektioner och slutsatser på det hela.

    Efter lunchen letade vi litteratur i biblioteket, till ett projektarbete om varmtempererat klimat (lövskog). Kanske inte det mest intressantaste ämnet, gjorde inte saken bättre när litteraturen var på engelska. Efter suckande, pustanden och stön! Gick vi ner till stadsbiblioteket och fortsatte vårt sökande, som resulterade i halvfärdigt utkast. Super!!

Eftermiddagen har jag spenderat i lägenheten för att laga middag och plugga! Såå tråkigt! Men snart är det "påsklov" och det ska bli skööönt!!!

Nästa vecka blir det flytt !!Ser fram emot att bo tillsammans med älsklingen och renovera!! Ska bli så himla kul och mysigt!


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0