En liten lista

Lovar du att vara ärlig? Ja, jag lovar!

Du heter: Malin

Smeknamn: Mallan, Älskling, Maja-Stina

Låt som när du är ledsen sörjer till?
 Evervbody hurts

Beroende av: Pär, familjen, sex, pengar, kaffe, mjölk


Vem behöver du mest just nu: Pär, det är ensamt..


Vad tror folk om dig?
Inte en aning, dom får tro vad dom vill!


Stämmer det?
Det vet jag ju inte..


Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är smart!


Vad säger du för att imponera på någon?
Är bara mig själv ;)


Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv och ha humor. Kanske ha lite glimten i ögat ;)


Brukar du skratta för dig själv?
Haha jaa.. allt för ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tjena. Såg att du ringt.. Ringde upp men det var upptaget.."

Var bor du?
Uppsala


Trivs du där:
Ja, men har tröttnat lite!

Äger du några converse: Nej, men snart! Våren kallar..

Sprit, cider, vin eller öl: Rödvin är så Jää*la gott!


Brukar du bli för full:
Ibland..beror väl på hur mycket man dricker, eller?

Vad har du för mobil operatör: Halebop


Är du allergisk i mot något:
Pollen, skaldjur, vissa nötter, sulfa..


Har du haft sex idag:
Ja
Nästa mål i ditt liv:
Har många mål! Bl.a klara kursen jag läser nu..


Hur svarar du i mobilen:
Hej, det är Malin!


Vem ringde du senast?
Lillebror


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Hur lät mitt tal


Antal timmar sömn inatt:
Ca 11
Sov du ensam:
Nej!!


Brukar du komma i tid:
Oftast

När mår du bra: När jag blir älskad


När blev du fotad senast:
I lördags


Hur känner du dig nu:
Trött och ensam


Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, beige och vitt


Vad tycker du om fötter:
Små och söta


Vad saknar du:
Min underbara


Hade du en bra kväll igår:
Jaa, mys i sängen framför tv:n


Favorit dryck på morgonen:
Kaffe


Rakar du benen:
Jaaa!!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt kl 23


Är du blyg?
Nej, tror inte det


Sysslar du med någon idrott:
Nej


Vill du hellre ha mail än brev:
Jaa, det är smidigare och man tänker på miljön. Det tar inte så stor plats heller.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, se på mig och Pär


Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det tror jag alla vet vad man skulle göra! Solklart val ju!


Är du nöjd med ditt liv:
Jaa, kan inte bli bättre!


Är du bortskämd:
Ja det är jag!


Vad gör du i morgon:
Föreläsningar och tentapluggande


Vad är det värsta du vet?
Att vara ensam


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Oj det vet jag inte!!


Vad längtar du till?
Fredag, då blir det flytt


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Absolut, fast skulle gärna vilja ha några närmre!


Vad använder du för shampoo?
Matrix


Vad är det finaste du fått?
En ring på mitt finger av min underbara

En speciell dag du minns:  31/12 2008


Hur gammal är du:
fyller 21 i sommar


Tycker du om någon just nu:
Klart jag gör


Om fem månader:
  Bor i Dalarna med Pär


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Pär,Pappa eller Pillan

Vilken tid gick du upp idag: ca 09.15


Har du sovit i din egna säng inatt:
 Ja, tillsammans med Pär


Har du strumpor på dig nu:
Nej, ligger i sängen


Är det okej att gråta:
Klart det är, det gör alla, det är naturligt


När grät du senast:
hm.. till spårlöst..


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa, shoppa, spara, renovera och hjälpa nära och kära


Bär du glasögon eller linser:
Läsglasögon


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
 Nej, ha det man trivs i och är snyggt

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 06-08


Har du piercing: Tragus


Vill du gifta dig:
Ja det är klart och det kommer jag

Vill du ha barn:
Jaaa!!

Solar du ofta:
Iblanda


Är du bra på att laga mat:
Jaa det tycker jag


Är du flygrädd:
 Nej
 

Hur vig är du: Ja

Är du musikalisk?
Sådär


Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten


Tror du på ett liv efter döden:
Jag hoppas på det


Tycker du om sushi:
Äckligt


Vad äter du helst när du ser på film:
Chips och dipp


Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej


Har du tandläkarskräck:
Nej och har inte haft ett enda hål


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvälls!!


Vilken ögonfärg har du:
blågröna


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jaa

Biter du på naglarna:
Nej

Senaste låt du hörde:
Fields Of Gold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0