Dagen då man luras som aldrig förr..

Onsdag  1:a april, dagen man får luras. Rimmet man använder efter man lurat någon (april, april, din dumma..) är rätt lustigt. Vad kommer sill ifrån? Jag har i alla fall inte lurat någon eller blivit lurad. Tur som är! Men dagen är inte slut än!!

Idag har hela dagen bestått av endast PLUGG. Är lite smått små trött på det här nu, så det ska bli skönt med "påsklov". Snart kommer Pär och vi ska ut och äta middag! Magen kurrar vid det här laget..

Fick en fundering idag när jag gick hem.. En pappa cyklade med sin son bakpå cykeln, en liten hjälm hängde på stolen och sonen hade ett bart huvud utan mössa!?!? Tycker det hela är oansvarigt!! Nej, skäms säger jag!! Kan inte se att det kan ligga någon bra orsak till det hela heller.  Även om han var stressad, som jag kan anta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0